páginas

martes, 3 de mayo de 2016

The Warriors.


"The Warriors" (1979, Walter Hill).

Cómo no me va a gustar "The Warriors": bandas callejeras, subcultura, adolescentes, NY, vestuario potentísimo, casi ochentera... perfecta. A nivel de guión es super sencilla pero no siginifica que mole menos por eso: una banda de entre todas las que hay en este NY nocturno, que huye de otras bandas tras haber sido erróneamente acusada de haber cometido un asesinato. El metro de NY, bandas hipercaracterizadas, palizas, una pequeña historia de amor... mola!

Enlace a IMDB.
Enlace a Wikipedia.

2 comentarios:

AlexeiGP dijo...

"The Warriors" la vaig veure fa uns anys i em va agradar molt. És molt recomanable, l'únic que després de veure-la et passaran les ganes de viatjar a Nova York. ;)

elena gutierrez dijo...

Gràcies pel comentari Àlex! a mi també em va agradar molt, però jo al contrari, aniria un altra vegadaaaaaaa i em quedaria allí jejejeje