páginas

lunes, 16 de febrero de 2015

Maníes. Històries.

Un altre post recuperat... els borradors són una mina!


Sóc una persona neuròtica? potser he vist massa pelis del Woody Allen últimament ('Annie Hall', 'Si la cosa funciona', 'La maldición del escorpión de Jade', 'Manhattan', 'Melissa and Melissa'...). Allà van les meves maníes:

1. Abans d'anar a dormir agafar un got d'aigua i deixar-lo damunt la tauleta de nit. No soporto la idea de passar sed durant la nit i haver d'anar a la cuina a buscar aigua. Sempre un got d'aigua a prop.

2. Contar les hores que he dormit. Sempre que em vaig a dormir conto quantes hores dormiré abans d'alçar-me... igual que ho faig moltes vegades al aixecar-me, a vegades les sumo amb el temps de la migdiada (que no és molt a sovint, però a vegades la faig...). Ha d'arribar al mínim de 8 hores al dia o intentar-ho perquè sino ja penso que no estic suficientment descansada i ja estic predisposta a la somnolència permanent durant el dia (la meva ment enganya al meu cos i li fa pensar que no ha descansat prou!).

3. Fer llistes. De tot. M'encanta. Tinc llistes apuntades a tot arreu. Coses per veure, per llegir, per comprar, per fer, per cagar, per pixar...

2 comentarios:

Aniwiki dijo...

Jaja, contar les hores no ho sabia, però la primera i l'última siii.
L'última em fa gràcia que facis de tantes coses :P

elena gutierrez dijo...

jejeje això ho tenia escrit de fa un muuuunt! però no ha canviat molt: continúo portant el gotet, cagant-me en tot perquè no dormiré 8 hores i fent llistes, encara que ara en una mica més de sentit, sempre porto una llibreta damunt i m'organitzo millor!
però tinc llistes de tot: possibles menjars, bars/llocs de bcn, coses pendents, cursos, etc....