páginas

miércoles, 3 de diciembre de 2014

Her. Spike Jonze.



Ja fa molt que la van estrenar ("Her", 2013, Spike Jonze) i que tothom va parlar de lo bona que era, la llum, els colors, etc. A mi també m'ho va semblar, em vaig identificar una mica amb el protagonista, suposo que a molts els hi va passar. En fi, que és una de les millors pelis de l'any passat i ara que estic repassant per fer-ne la llista de les que més em van agradar, m'he trobat amb aquesta imatge preparada per fer un post. Per algún motiu no el vaig acabar, però la imatge és tan xula que l'havia de publicar.

4 comentarios:

Cristina Archilés García dijo...

a mi también me gusto mucho, la verdad, tiene algo especial

elena gutierrez dijo...

yes!!! además la Coppola y el Jonze son de nuestra generación, si no hablamos nosotros bien de ellos quién lo hará ? (SP dixit)

LauraM dijo...

Jo no l'he vista i vuuuull!!

elena gutierrez dijo...

@lauram
pues igual als Texas te la reposen no? perquè estan reposant pelis de tot l'any. i si no a la filmo sempre fan el cicle de millor pelis de l'any.

;)