Un dels meus últims descobriments ha sigut Monsters of folk. Es veu que ja van des del 2004, des de que els components van coincidir quan estaven de gira amb les seves bandes respectivament, i van crear el grup. Però he llegit que l'únic disc que tenen el van gravar al 2009 i la gira per Europa també la van fer l'any passat (i jo m'entero ara!).
Estic super enganxada a sentir el disc sencer a l'Spotify, però aquí poso els dos temes que més m'agraden, encara que el disc al complet el recomano infinitament.
'Whole lotta losin' és la cançò que més m'agrada de tot el disc.
Well, I got a lot
Lord, I got a lotta losin'
Friends and heroes
Packin' up and movin'
And one of these days
I'll be left with nothin'
But memories and no time
So I better get
Yeah, I better get accustomed
'Cause, I got a lot
Lord, I got a lotta losin'
By and by and by and by and by
Well, we never got laid
But we had a lotta laughs, so
Runnin' like thieves through the streets of Chicago
Look at me now, I'm leanin' out of open windows, singin'
I still miss someone
So I better get,
Yeah, I better get accustomed
'Cause, I got a lot
Lord, I got a lotta losin'
By and by and by and by and by
Pickin' up speed
Pickin' up the pieces
Losin' leaves in every season
The winter ends right at my feet with
Flowers creepin' up through the crack in the concrete
Well, I got a lot
Lord, I got a lotta losin'
Friends and heroes
Packin' up and movin'
And one of these days
I'll be left with nothin'
But memories and no time
So I better get
Yeah, I better get accustomed
'Cause, I got a lot
Lord, I got a lotta losin'
By and by and by and by and by
I'm pickin' up speed
Pickin' up the pieces
Losin' leaves in every season
The winter ends right at my feet with
Flowers creepin' up through a crack in the concrete
Well, I got a lot
Lord, I got a lotta losin'
Friends and heroes
Are packin' up and movin'
One of these days
I'll be left with nothin'
But memories and no time
So I better get
Yeah, I better get accustomed
'Cause, I got a lot
Lord, I got a lotta losin'
By and by and by and by and by
By and by and by and by and by and by
I 'Say please' és el primer tema que vaig escoltar i a partir d'aquí vaig descobrir un dels grups que aquest any i en els últims temps més m'han agradat. Normalment escolto molta música, però d'aquí a sentir un disc complet una i un altra vegada hi ha un bon tros, però Monsters of folk és de lo millor que he sentit últimament.
Si vos animeu, és un bon disc.
Everyone grows old on the gold coast
It takes a lot of hope to grieve
Everyone gets dark and the worst part
Is the way those thoughts can please you
Personality like a split screen
See yourself down your knees
Hold out your hand
Hold out your hand, darling
Hold out your hand
Say please
solo
Everyone gives up down on hard luck
On hope ain't enough it seems
Everyone gets lost in their own fog
Have to wonder on with lantern dreams
Say please, please
Just say something
Speak up, please
If its what youre looking for
Hold out your hand
Hold out your hand, darling
Hold out your hand
Say please
2 comentarios:
Mola la musiqueta :) No els coneixia però amb tu sempre s'apren alguna cosa nova :)
Gràcies xolín!
Molts besitos!!!
gracies xol, el disc està molt bé, espero q el disfrutes. molts besitos! et vull molt!
Publicar un comentario