páginas

lunes, 26 de diciembre de 2016

Animales nocturnos // Paterson


"Animales nocturnos" (2016, Tom Ford).



"Paterson" (2016, Jim Jarmusch).

I aquestes són les últimes pelis que he vist al cine. Diria que "Paterson" m'ha agradat més, i no sols per l'actor - de qui estic enamorada! - sino perquè a primera vista, encara que paregue una cinta molt senzilla, crec que amaga molts detalls sobre la relació de parella, la forma en que es respecten i es coneixen, les aspiracions artístiques de la gent normal i sobre tot això, sobre la vida en si mateixa de la gent normal.

Sobre "Animales nocturnos" he de dir que em va agradar molt més la història de ficció que es relata dins del film, que la història de la protagonista, però en general bé.

3 comentarios:

LauraM dijo...

Sobre Animales nocturnos, tens raó (l'altra no l'he vist perquè com jo no estic enamorada de kylo ren... ;-)), la història del guió que va llegint ella es menja a l'altra, tot i que la de la peli també té algunes coses guais. A mi em va agradar, sobretot perquè no m'esperava que estigués bé tenint en compte el director...

elena gutierrez dijo...

Jap, a mi el director no em tirava i està prou bé, però clar, deu tenir un equip que treballa amb ell que flipes, no sé fins a quin punt el deu dirigir "de veritat" el film, i la ficció em va molar més perquè no hi havia cap forat, però a la història real, el moment aquell de sopar, els diàlegs, osti, vaig sentir una mica de vergonya aliena... perquè em fixo molt en el guió, però és el que em mola.
I l'altra està molt béeee, però vaig anar en més gent i no li va agradar a ningú jajaja encara que a mi les peles de Jim Jarmusch si em molen per això la vaig vore, que surti Adam Driver és un plus <3

elena gutierrez dijo...

*PELIS