páginas

viernes, 25 de diciembre de 2015

El meu any 2015.

Seguint l'estela de l'Oskivi, vull fer balanç, encara que queda temps per finalitzar, el meu any 2015.

L'any ha sigut intens, i a priori no és el que hagués volgut, però com li comentava a ell al seu post, això ha fet que aprengui molt de les situacions i de mi mateixa, i sento que he madurat.

Aquest any diria que m'he donat compte de que sóc més forta del que penso i ha sigut l'any que potser més m'he escoltat a mi mateixa, qué vull, qué no vull, i ser conseqüent amb això. He aprés a estar sola, a disfrutar de la meva companyia i a recolzar-me en els demés però sobre tot en mi mateixa. I això és molt important, perquè crec que abans em feia prou por la soledat.

També he aprés a ser més possitiva, algo que realment no era... I a estar una mica més satisfeta en mi mateixa, a donar-me més valor. Això ho he aconseguit, i potser a alguns els pareix una tonteria, fent un diari de "gratitut". Es tracta d'escriure cada dia tres coses per les que dones gràcies. Al principi, només em sortíen coses molt senzilles (gràcies per l'orxata que he pres a tal lloc... coses així!), però poc a poc, comencen a sortir més coses possitives, i no sols coses que t'aporten els demés, sino de tú mateix. Però realment és bo donar valor a les coses petites, així que la barreja és molt bona. Ho recomano infinitament, a mi m'ha canviat molt la perspectiva!

També he aprés a ser més pacient en mi mateixa i en els demés. Algo que tampoc era, i és molt important.

Sincerament el 2015 ha sigut un any intens, amb sombres i llum, però amb molt d'aprenentatge. I tinc ganes de que comence el 2016, arribe la primavera, el sol, la llum, les fulles verdes dels arbres i vore què em depara aquest any.

Jo ara em veig com una oruga, abans era un cuc, i ara estic dincs d'un capoll (és diu així?), tinc la sensació de que en el 2016 sortiré del capoll jejejeje.

Per cert, Bon Nadal a tothom!

7 comentarios:

Irene dijo...

Hola! He de dir que el teu post m'ha tocat... Sé que el 2015 no ha estat un any fàcil, però me n'alegro molt que n'hagis tret coses positives i, sobretot,si signifiquen que creus més en tu. Tu vals molt! Espero que d'aquest capoll en surti una papallona ben formosa ;)

Goretti dijo...

Hola hola!!

Feliz balance, yo he presenciado miles de momentos de luces este año!! Y ánimo en la transformación ;)

Inmensamente proporcional
– veo veo
– ¿qué ves?
– pues en general:
mucho gusano y poca mariposa.

También, en general, detecto
mucho miedo y poco peligro.
No hay peligro suficiente
para tanto miedo como tenemos.

MICROPOEMAS AJO

elena gutierrez dijo...

@irene
moltes gràcies Irene! el teu comentari m'ha emocionat molt a mi també, una abraçada molt forta!!!

@goretti
gracias por el comentario goretti! mola que ya estés por aquí jejeje

Oski dijo...

hahahaha això de sortir capoll està molt bé! :-D

Ara en sèrio, crec que saber estar agraït i content amb el que fem i el que ens passa és molt important: la majoria de nosaltres, vivim en una mena de descontentament, d'insatisfacció generalitzada, de sempre voler més més més, una altra cosa... Aprendre a estar content ab l'aquí i l'ara és primordial... i dificilíssim!

També crec que aprendre a estar bé sol, amb tu mateix, és molt important. De fet, només si estem bé sols, amb nosaltres mateixos, podrem estar bé amb els altres.

En fi, feliç any 2016!!!!!

Una súper abraçada!

elena gutierrez dijo...

Moltes gràcies pel teu comentari Òscar! jo també et dessitjo molt bon any, i estic molt d'acord en tot el que comentes, estar content en ú mateix, satisfet, en l'aquí i l'ara és molt important, i costa una mica, jo estic treballant-ho molt, però encara queda. També em dono compte de que a vegaddes ens queixem molt però no fem res per canviar, i és bo mirar-te amb perspectiva e intentar fer el canvi.
Una abraçada!!!!

LauraM dijo...

Clar que has crescut i madurat! Jo t'ho he notat, i encara q no tot haja sigut rosa enguany, has demostrat ser molt forta. I el millor és q te n'has adonat i això dóna molta satisfacció, confiança i seguretat per enfrontar el que vinga. Vinga, capollet! Let's get ready for spring! ;-)

elena gutierrez dijo...

moltes moltes gràcies laureta, perquè que em diguen que he crescut/madurat i se'm nota, em mola molt! jo també m'ho note i estic molt contenta!!
la primaverarrrrrrrrrrrrrrrr