páginas

jueves, 12 de febrero de 2015

Farinjoles. Històries.

Més històries no publicades en el passat i rescatades ara al 2015.

Així és com he decidit batejar a la faringitis aguda que tinc des del passat dissabte. Quina merda més gran quan estem malalts... i no ho valorem quan estem bé... Ara veig a la gent respirar amb normalitat, sense passar ni fred ni calor continuament i jo no tinc quasi veu per a expresar-me i ho trobe a faltar. Això em fa pensar que quan torne a tindre la meva veu de pito en forma, no pararé de parlar encara que sigue de xorrades :) cosa que no faig mai ;)

Lo pitjor de tot va ser que divendres passat després de dinar vaig vore un capítol de "Friends". Al capítol Phoebe es quedava afònica i quan cantava pensava que resultava molt sexy :)
Jo vaig sortir divendres a la tarde, vaig estar a una terrassa unes dos hores i a la nit tenia la veu de Phoebe i no parava de dir lo sexy que estava (de caxondeo, clar...). Dissabte quasi no podia parlar. I des de entonses que estic així ahhhhhhhhh!!!

Aquesta nit, després de suar com mai he suat fent esport - mai faig esport! - m'he despertat empapada! buaaa quin fàstic, em volia dopar del que tinguès a mà però no em tocava... i com una mica més tard a l'hora d'alçar-me ja em trobava bé, he decidit vindre a treballar (ahir va ser impossible) i ara estic patint lo impatible. La tarde passarà ràpid... m'han dit.

Bueno, tot això per aprofitar i remetre'm a un parell de comentaris que m'han fet gràcia aquestos díes:

1. quan estàs malalt tothom et diu si has dormit amb el cul a l'aire, i em fa gràcia perquè me imagino un cos tot tapat però un cul en pompa que sobresurt d'entre l'edredon... raro!

2. i ma mare que aprofita per dir-me que no fume... ara mateix m'ho fumaria tot :)

No hay comentarios: