páginas

sábado, 24 de enero de 2015

Consejos para escribir.

¿Sabeis que leí en la entrevista a Ilana Glazer y me quedó grabado? Que escribe para sus primas, se las imagina cuando leerán lo que ha escrito y si se reirán o no.

¿Sabéis qué dilema tenía yo? Pues no sabía en qué idioma pensaba, si en catalán o castellano, en serio, a veces pienso en castellano y otras veces en catalán. Dicen que tienes que escribir en el idioma que piensas. Pues ya sé en que idioma voy a escribir, en catalán, porque sabéis en quién pienso yo que leerá lo que escribo y se reirá? en mi hermana. La millor germana del món. T'estimo molt :*

2 comentarios:

Aniwiki dijo...

Eii hola!!! Guai que escrigues en català, però si ho vols fer en castellà també pots :P és lliure. Jo també t'estimo molt germaneta!!! Molts besiwikis!!! :*

elena gutierrez dijo...

jejeje va ser guai llegir l'entrevista perquè me va obrir una mica més els ulls, intentar agradar a tothom no pots, així que intenta agradar a la gent que saps que alguna vegada ja ha rigut en tú
molts besets bona setmana i bon dillunssssssssssss