páginas

viernes, 19 de diciembre de 2014

Tribeca vs Poble Nou. NY.

Fa molt i molt temps vaig escriure un post sobre NY vs BCN sense haver estat a Nova York. Olé tú!

Tribeca era un districte industrial de Nova York, ara és un barri d'edificis que antigament eren magatzems o fàbriques que es va ficar de moda i s'ha plenat de tendes, bars, galeríes d'art, apartaments, etc.


Un carrer de Tribeca.


L'altre dia que vaig anar a un concert a Poble Nou em vaig enrecordar d'aquest barri de Nova York. Jo no he estat a Nova York, però he vist moltes pel.lícules i sèris rodades allà. I les antigues fàbriques i magatzems de Poble Nou m'ho van recordar una mica, Poble Nou és el Tribeca de Barcelona?

A mi m'encanten aquestes antigues fàbriques de façanes de rajola, amb ventanals grandíssims. Si tinguès molta pasta i el barri tinguès més vidilla, m'agradaria per a viure. 

Poble Nou.

No hay comentarios: