páginas

jueves, 18 de febrero de 2016

Martin Parr.

4 comentarios:

Aniwiki dijo...

Molt bona selecció de Martin Parr, té fotografies genials.
Per cert aquesta secció m'agrada molt, però potser amb més fotos més sucre, més sucre més dolç :)
Besitos!

elena gutierrez dijo...

si :)
però estes dos són les que més me van agradar jeje

LauraM dijo...

Aquestes fotos són d'una platja artificial que hi ha a Alemanya? La que dic jo és tan artificial que és una construcció com si fos un centre comercial, plantada enmig de no sé on... Em va desassossegar molt perquè ho venien com les vacances per a la gent que no se les podia permetre o algo així i em va semblar supertrist i xungo perquè ni tan sols havien intentat que fos bonic ni et transmetia ni de conya el que sents quan estàs a una platja de veritat (i molt menys quan és una platja com la caleta de sant pol, hehehe!).

elena gutierrez dijo...

Hei Laura! tindrà raó la meva germana que com poso tan poc text... jeje hauré d'explicar més, aquesta foto és d'una platja artificial de Japó: Miyazaki, Japan. The Artificial beach inside the Ocean Dome. From 'Small World'. 1996.
El que no tinc clar és si pertany al llibre "Life's a beach" o a "Small World", crec que al segon per lo que he trobat ara.

Martin Parr és un fotògraf anglés molt irònic i crític en les seves imatges, tenen sentit del humor però a la vegada fan una reflexió sobre la vida de la classe mitjana-baixa a UK i en general a tot el món.

El comentari que has fet, encara que sigue de la platja a Alemanya, em sembla molt adequat, perquè és el mateix sigue a Europa o a Japó. Jo sento el mateix quan ho veig, aquesta manera de viure en la que molta gent no es pot permetre molt o li han venut que ha de consumir, fer vacances, fer platja i fan el que poden que acaba sent algo artificial, trist i igualment han de consumir... fatal! podríem parlar molt de tot això.

Marti Parr, fotògraf excel·lent!