páginas

martes, 5 de enero de 2016

Sitges 2015.


Un fotograma de "Green Room".

Ha pasado bastante tiempo pero... tiene que quedar registrado!

Las pelis de este año que vi en Sitges son:

. The Boy and the Beast (2015, Mamoru Hosoda).
.. High-Rise (2015, Ben Wheatley).
... Green Room (2015, Jeremy Saulnier).
.... Le tout noveau testament (2015, Jaco Van Dormael)


Otras pelis que he visto de estos directores son: "Sightseers" (2012) de Ben Wheatney y "Blue Ruin" (2012) de Jeremy Saulnier.

Ahora sólo me queda hacer la lista de las mejores pelis del 2015... en unos días!

2 comentarios:

LauraM dijo...

Ostres, q fort! Quina coincidència! Les mateixes que vaig veure jo... hahaha! tret de la de high-rise, a mi em va agradar la resta

elena gutierrez dijo...

jejeje perquè serà!
a mi la que més em va molar, i era el tipo de peli que esperava vore a la marató, va ser la de "Green room";
després "Highrise" se'm va fer molt farragosa i repetitiva, però la recorde com una bona peli i amb una bona idea, a vegades ja passa que una vegada vista, et fa plantejar-te certes coses i la peli creix;
les altres dos no les tornaria a vore, la belga perquè no és el meu estil per a res... i la primera tampoc perquè les pelis d'animació japos em costen

besets!